دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده
سرخط خبرها

نورافکن و رضاییان از سفر به اتریش جا ماندند| تیم ملی درانتظار اروگوئه و سنگال

  • کد خبر: ۱۲۶۰۶۷
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
نورافکن و رضاییان از سفر به اتریش جا ماندند| تیم ملی درانتظار اروگوئه و سنگال
تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو بازی تدارکاتی مهم مقابل اروگوئه و سنگال قرار خواهد گرفت. تیم ملی درحالی به اتریش رسیده که نورافکن و رضاییان درتهران جا مانده‌اند و قرار است تا ۴۸ ساعت دیگر به اردو اضافه شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در حالی ایران را به مقصد اتریش ترک و به این کشور رسید که  رامین رضاییان و امید نورافکن به دلیل صادر نشدن ویزای شینگن، از این سفر بازماند و قرار است در روز‌های آتی به جمع ملی پوشان ملحق شوند.

تیم ملی قرار است در روز‌های اول و پنجم مهر در اردوی اتریش به مصاف اروگوئه و سنگال برود و نفرات لژیونر نیز به امروز در این کشور به جمع شاگردان کی روش اضافه می‌شوند.

مهدی محمد نبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به فدراسیون برای اولین بار ملی‌پوشان کشورمان را در این سفر همراهی کرده و ظاهرا او به عنوان سرپرست کاروان عازم این سفر شده است.

ضمن اینکه بهرام رضاییان، دیگر عضو هیات رئیسه نیز در این سفر در کنار نایب رئیس اول فدراسیون حضور یافته است و احتمالا او به عنوان سرپرست روی نیمکت در بازی با اروگوئه و سنگال روی نیمکت می‌نشیند.

 اعضای تیم ملی در این سفر در هتل چهار ستاره پیرامید در منطقه ووسندورف در حومه شهر وین، اقامت خواهند داشت.  

درهیمن راستا بازیکنان تیم ملی ایران نیز صحبت‌هایی پیرامون برگزاری اردو در ترکیه انجام داده‌اند که جالب توجه است.

وحید امیری: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم کمپی که شروع کرده‌ایم و دو بازی خیلی مهم و حساس در راه آماده‌سازی تیم ملی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مرتضی پورعلی  گنجی: دو بازی خیلی خوب در اردوی تدارکاتی اتریش داریم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای کشور عزیزمان افتخار آفرین باشیم.

مهدی ترابی: خدا را شکر همه بچه‌ها آماده هستند و تمرکز بالایی دارند. ان‌شاءالله با حضور لژیونر‌ها شرایط بهتر می‌شود و در دو بازی آینده عملکرد قابل قبولی خواهیم داشت.

پیام نیازمند: ان‌شاءالله با اضافه شدن بازیکنان لژیونر در اتریش بتوانیم با نفرات کامل تمرین کنیم و در دو بازی پیش رو مقابل سنگال و اروگوئه نتایج خیلی خوب بگیریم تا خواسته کادر فنی و مردم برآورده شود.

ابوالفضل جلالی: کی‌روش مربی بسیار بزرگی است، خیلی خوشحالم با او کار می‌کنم و این موضوع سبب افتخار من است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->